Supervisor/a - Baix empordà i Blanes
Oferta #250720
Categoria
Població:
Anys d'experiència
Descripció:
T’agradaria liderar equips, millorar l’experiència del client i formar part d’una marca local amb història?
A Casamoner busquem un/a Supervisor/a per a les nostres botigues de la zona del baix empordà
Platja d’Aro i S'agaró, Palafrugell, La Bisbal, Vulpellac, Torroella, Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Blanes.
Quina serà la teva missió?
Reportant directament a la Direcció de Botigues, la teva principal responsabilitat serà coordinar i garantir el bon funcionament dels nostres punts de venda a la zona assignada, assegurant una atenció excel·lent al client i un ambient laboral positiu per als equips.
Experiència / Requisits sol·licitats
Experiència i Requisits:
Requisits i experiència valorada:
-
Experiència mínima de 2-3 anys en gestió d’equips o responsabilitats similars en entorns de retail, restauració o hostaleria.
-
Habilitats de lideratge, comunicació i organització.
-
Orientació al client i al treball en equip.
-
Capacitat per prendre decisions i resoldre incidències amb agilitat.
-
Carnet de conduir (Oferim Vehicle d’empresa).
-
Coneixement de la zona del Baix Empordà i rodalia (Blanes) serà un plus.
Què oferim?
- Contracte estable amb un rol de responsabilitat real.
- Formar part d’una empresa amb valors, propera i consolidada.
- Feina dinàmica amb un equip compromès.
- Possibilitats de creixement i millora contínua.
- Vehicle d’empresa.
Tasques:
Principals responsabilitats:
- Gestió i seguiment dels equips: organització d’horaris, control d’absències, clima laboral i suport operatiu, així com supervisió del dia a dia a les botigues.
- Atenció telefònica durant l’horari d’obertura per resoldre incidències.
- Comunicació interna: transmetre novetats, campanyes i productes al personal de botiga.
- Suport actiu a les botigues quan sigui necessari, ajudant l’equip a tirar endavant el servei diari. i Altres funcions derivades del lloc.
Objectius:
- Incrementar les vendes augmentant el tiquet mitjà mitjançant la formació.
- Millorar l’atenció al client i l’experiència de compra.
- Optimitzar el funcionament de la zona de cafeteria amb una millor organització.
- Reduir errors i devolucions, treballant amb la Direcció per millorar les comandes.
- Disminuir la rotació de personal reforçant el compromís i la motivació de l’equip.