Coordinador/a De Gestió del Servei d'Atenció Domiciliària

Oferta

Població
La Bisbal d'Empordà

Experiència / Requisits sol·licitats
Es requereix bon domini de les eines ofimàtiques i tindran preferència les candidatures amb coneixement del programa de gestió GE-SAD

Descripció
Es precisa Coordinador/a de gestió del Servei d'Atenció a Domicili del Baix Empordà (Bisbal Empordà), per a realitzar les tasques de gestió del dia a dia del servei. La persona seleccionada realitzarà funcions de suport administratiu del servei i gestionarà la rebuda i seguiment dels casos, la planificació dels serveis, resoldrà les incidències del servei, planificarà les suplències i cobertures dels treballadors/es, farà el seguiment dels horaris, i en general, coordinarà i organitzarà el dia a dia dels i les treballadors/es familiars i auxiliars de la llar, així com d'altres tasques administratives relacionades amb els processos de facturació i nòmina.

Si trobes interessant alguna de les ofertes de feina publicades et pots registrar a l'Empordà Professionals i els nostres tècnics podran vincular el teu currículum a les ofertes relacionades amb el teu perfil professional. Quan el teu currículum ha estat preseleccionat i enviat a una empresa, t'ho comunicarem per correu electrònic perquè estiguis informat i alerta al telèfon. Només faltarà que l'empresa et contacti directament.

Si cerques professionals et pots donar d'alta com empresa a l'Empordà Professionals i publicar les teves ofertes. Et posarem en contacte amb persones que compleixin els requisits que necessitis, de manera ràpida i personalitzada.