Personal de manteniment per hotel.

Oferta

Població
Albons

Experiència / Requisits sol·licitats
Mínim 3 anys

Descripció
El responsable de manteniment seleccionat es responsabilitzarà de les següents tasques: Realització i supervisió dels manteniments correctius i preventius. Realització de totes les reparacions diàries necessàries per al funcionament de l'hotel segons notificació d'avaries. Contribuir a la satisfacció del client mantenint el producte i les instal·lacions en estat òptim. Supervisió de les empreses de manteniment preventiu subcontractades. Diagnòstic avaries i informes de situació. Actuacions en cas de crisi (positiu legionel·la, fugides, avaries greus). Identificació de possibles millores d'instal·lacions. Compliment i seguiment de les normatives. Seguiment i optimització dels consums energètics. Compliment del llibre de control de legionel·la

Si trobes interessant alguna de les ofertes de feina publicades et pots registrar a l'Empordà Professionals i els nostres tècnics podran vincular el teu currículum a les ofertes relacionades amb el teu perfil professional. Quan el teu currículum ha estat preseleccionat i enviat a una empresa, t'ho comunicarem per correu electrònic perquè estiguis informat i alerta al telèfon. Només faltarà que l'empresa et contacti directament.

Si cerques professionals et pots donar d'alta com empresa a l'Empordà Professionals i publicar les teves ofertes. Et posarem en contacte amb persones que compleixin els requisits que necessitis, de manera ràpida i personalitzada.