Oferta
Població
Palafrugell - Calella - Llafranc - Tamariu
Experiència / Requisits sol·licitats
Experiència al sector turístic.
Competències: Perfil amb do de gents, multidisciplinar, resolutiu, autònom, flexible, dinàmic, organitzat, responsable i amb motivació i interès pel sector turístic i la sostenibilitat aplicada al sector
Capacitat per a la resolució d'incidències amb habitatges i clients.
Espanyol i anglès (nivell alt). Es valoraran altres idiomes.
Es valorarà carta de recomanació i carta de presentació
Imprescindible vehicle per desplaçaments.
S'ofereix:
Possibilitat de creixement personal i professional dins de l'empresa.
Horari flexible i en gran part auto-gestionat, possibilitat de fer algunes hores en oficina de Palamós (segons perfil candidat/a).
Formar part d'un projecte turístic innovador i en creixement.
Contracte de temporada, fix discontinuo.
Salari segons vàlua.
Descripció
Cerquem per a la coordinació de les nostres propietats del Baix Empordà una persona, preferiblement amb experiència al sector turístic/immobiliària/gestió de projectes, que li agradi treballar independent, amb autonomia i iniciativa i de forma molt organitzada, amb habilitats en el tracte amb clients , fixació pel detall, amb capacitat per resoldre incidències de manera eficient i amb ganes de creixement personal i professional dins l'empresa.
Les tasques a realitzar seran: • Supervisió d'apartaments: Supervisió de la neteja i manteniment dels apartaments així com tasques bàsiques de manteniment • Atenció al client: Coordinar Check-ins/outs, atenció de peticions i necessitats i resolució de les mateixes • Coordinació i supervisió de proveïdors de neteja i manteniment • Gestió de reserves rebudes a través de diferents canals de venda (Booking, Airbnb) • Alta, actualització i control de fitxes d'establiments a diferents canals de distribució • Seguiment de les estades i anàlisi i contestació de les reviews dels clients • Tasques administratives pròpies del lloc • Tasques comercials • Altres projectes