Auxiliar administratiu / iv aper immobiliària

Oferta

Població
Palafrugell - Calella - Llafranc - Tamariu

Experiència / Requisits sol·licitats
Es valora positivament anglès i francès. Experiència prèvia en els dos darrers anys com administratiu/ iva. Cal carnet B i vehicle. S’ofereix Contracte indefinit. Horari hivern: 9h a 14h i de 15h a 18h Horari tardor/primavera: 9h a 13h i de 15h a 19h Horari estiu: 9:30h a 13:30h i de 16:00h a 20:00h Dos dies de descans setmanals. Salari segons vàlua personal, en 12 pagues.

Descripció
Tasques relacionades amb el lloguer turístic.

Si trobes interessant alguna de les ofertes de feina publicades et pots registrar a l'Empordà Professionals i els nostres tècnics podran vincular el teu currículum a les ofertes relacionades amb el teu perfil professional. Quan el teu currículum ha estat preseleccionat i enviat a una empresa, t'ho comunicarem per correu electrònic perquè estiguis informat i alerta al telèfon. Només faltarà que l'empresa et contacti directament.

Si cerques professionals et pots donar d'alta com empresa a l'Empordà Professionals i publicar les teves ofertes. Et posarem en contacte amb persones que compleixin els requisits que necessitis, de manera ràpida i personalitzada.