Oferta
Població
Palafrugell - Calella - Llafranc - Tamariu
Experiència / Requisits sol·licitats
Requisits:
Títol CFGM i CFGS de les branques administratives.
Anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat) imprescindible.
Experiència prèvia d’un any en tasques similars.
Competències / coneixements: actitud proactiva i orientada al servei. Habilitats de comunicació efectiva i amable, tant verbal com escrita. Coneixements informàtics bàsics d’eines com Excel i Word.
Capacitat d’organització i gestió eficient de múltiples tasques.
Bona imatge personal.
S'ofereix:
Contracte temporal del 27/05 a acabar la temporada.
Horari de tardes aproximadament de 14 h a 20:30 h.
Sou en 14 pagues 1.488 € bruts.
Descripció
Auxiliar administratiu per a centre que ofereix lloguer d’embarcacions i altres serveis relacionats amb la nàutica.
Les tasques seran les següents: Atenció al Client: Atendre els clients de manera amable i professional, proporcionar informació sobre els nostres serveis i resoldre les seves consultes i necessitats. Comunicació: Respondre correus electrònics, missatges via WhatsApp/SMS i atendre trucades telefòniques de manera eficient i amable. Reserves: Registrar i gestionar les reserves, assegurant una programació eficient, així com processar els pagaments en línia d’aquestes reserves. Contractes de Lloguer: Omplir i gestionar els contractes de lloguer. Cobraments: Gestionar i registrar els cobraments als clients de manera precisa i professional. Registre de Dades: Introduir informació en sistemes i bases de dades. Gestió Documental: Recepcionar, registrar i arxivar documentació de manera eficient i ordenada. Coordinació amb Altres Departaments: Treballar en col·laboració i coordinació amb altres departaments. Subministraments: Donar suport en la gestió d’inventari i subministraments d’oficina