Administratiu/va Departament Post-venda

Oferta

Població
Begur

Experiència / Requisits sol·licitats
És imprescindible tenir experiència en gestió administrativa i atenció al client Es valorarà experiència en Departament Post-venda i gestió d'incidències Es valorarà: *capacitat de comunicació i escolta activa amb el client *actitud positiva per aconseguir la fidelització i satisfacció del client amb el producte adquirit *capacitat de resolució d'incidències *atenció personalitzada per facilitar la comunicació amb el client per trobar la solució més adient *persona proactiva

Descripció
Precisem incorporar al nostre Departament de Post-venda una persona per realitzar tasques de: Atenció al client per les reclamacions i incidències Gestionar conjuntament amb l'equip el tractament i resolució de les demandes del client Realitzar el seguiment diari de l'estat de les incidències i facilitar la informació a la resta de l'equip i el client

Si trobes interessant alguna de les ofertes de feina publicades et pots registrar a l'Empordà Professionals i els nostres tècnics podran vincular el teu currículum a les ofertes relacionades amb el teu perfil professional. Quan el teu currículum ha estat preseleccionat i enviat a una empresa, t'ho comunicarem per correu electrònic perquè estiguis informat i alerta al telèfon. Només faltarà que l'empresa et contacti directament.

Si cerques professionals et pots donar d'alta com empresa a l'Empordà Professionals i publicar les teves ofertes. Et posarem en contacte amb persones que compleixin els requisits que necessitis, de manera ràpida i personalitzada.