1 PROFESSIONAL DE LA CONFECCIÓ
Oferta #250437
Categoria
Població:
Anys d'experiència
Descripció:
Teixits Emilia és una empresa familiar dedicada a venda al detall i la confecció a mida de peces de roba de la llar, sobretot cortines, cobrellits, coixins, estovalles, entre d’altres. Busquem una persona professional de la confecció per a donar suport a mitja jornada als tallers actuals, d'entrada, durant uns 3 mesos, amb opció a pròrroga.
Experiència / Requisits sol·licitats
- Experiència en àmbits relacionats amb la costura i la confecció. Si té coneixements del món de la roba de casa, millor.
- Domini de la màquina de cosir i la planxa
- Saber tallar peces de roba amb precisió, prendre mesures a les robes.
- Capacitat de treballar autònomament i de manera dinàmica, i seguir les indicacions dels responsables del taller
- Capacitat d’adaptació i de resoldre problemes.
Tasques:
- Confecció de cortines a mida de diferents tipus (visillos, cortines opaques, amb vores, amb cintes diferents, etc.), amb el suport d’una responsable.
- Confecció d’altres productes com cobrellits, estovalles, tovallons o coixins.
- Fer arranjaments de tota mena (botons, cremalleres, canviar gomes de llençols ajustables, etc.)