1 RECEPCIONISTA DE CENTRE ESPORTIU (AMB ANGLÈS I FRANCÈS)

Atenció al públic

Oferta #250309

Data de publicació: 07/04/2025

Categoria

Comerç i vendes - Atenció al públic

Població:

Sant Feliu de Guíxols

Anys d'experiència

1 any

Descripció:

T’apassiona el món esportiu i tens habilitats excepcionals en l’atenció al client? 🏆 Uneix-te al Club com a Recepcionista del nostre centre. Aquest rol és clau per garantir una experiència excepcional als nostres socis i visitants, gestionant situacions amb eficàcia i contribuint a un ambient acollidor i professional al club. La teva feina serà fonamental per mantenir l’excel·lència en el servei que ens caracteritza.

Responsabilitats principals

  • Rebre i atendre els socis i visitants, assegurant una benvinguda càlida i assistència en les seves necessitats.

  • Gestionar reserves i consultes tant en persona com per telèfon i correu electrònic.

  • Coordinar l’agenda d’activitats i esdeveniments del club.

  • Col·laborar amb l’equip per assegurar el bon funcionament de les instal·lacions.

  • Resoldre situacions imprevistes amb rapidesa i eficàcia, mantenint sempre la satisfacció del client.

  • Cobrament, facturació, gestions...

Requisits del candidat
Obligatoris

  • Experiència en atenció al client o rols similars.

  • Domini dels idiomes: català, castellà, francès i anglès (nivell B2 en cada idioma).

  • Habilitats tècniques en atenció al client i gestió de situacions.

  • Competències informàtiques.

Desitjables

  • Excel·lents habilitats comunicatives i capacitat per treballar en equip.

  • Passió pels esports nàutics i l’entorn marítim.

Beneficis del lloc de treball

  • Oportunitat de formar part d’un equip compromès i apassionat.

  • Ambient de treball col·laboratiu i de suport.

  • Participació en esdeveniments i activitats del club.

  • Horari de cap de setmana fins a l’inici de temporada, després jornada completa.

  • Horari partit de matí i tarda.

Experiència / Requisits sol·licitats

Obligatoris

  • Experiència en atenció al client o rols similars.

  • Domini dels idiomes: català, castellà, francès i anglès (nivell B2 en cada idioma).

  • Habilitats tècniques en atenció al client i gestió de situacions.

  • Competències informàtiques.

Tasques:

  • Rebre i atendre els socis i visitants, assegurant una benvinguda càlida i assistència en les seves necessitats.

  • Gestionar reserves i consultes tant en persona com per telèfon i correu electrònic.

  • Coordinar l’agenda d’activitats i esdeveniments del club.

  • Col·laborar amb l’equip per assegurar el bon funcionament de les instal·lacions.

  • Resoldre situacions imprevistes amb rapidesa i eficàcia, mantenint sempre la satisfacció del client.

  • Cobrament, facturació, gestions...

Vehicle propi:

No

Carnet de conduir

No

Carnet de conduir

Sou mensual:

1.000 - 1.200 €

Jornada laboral:

Jornada completa partida

Tipus del contracte:

Indefinit

Idiomes

Nivell d'Informàtica

Nivell usuari

Altres ofertes similars

8 SECCIONS FRESCOS: PEIXATERIA I XARCUTERIA

07/02/2025
Població: Calonge i Sant Antoni

28 CAIXA-REPOSICIÓ, FLECA, FRUITA

07/02/2025
Població: Calonge i Sant Antoni

1 RESPONSABLE DE BOTIGA

21/02/2025
Població: Palafrugell, Calella, Llafranc, Tamariu

1 COMERCIAL JUNIOR AMB FRANCÉS

24/03/2025
Població: Torroella de Montgrí - l'Estartit
Ajuntament de Pals
Ajuntament de Torroella de Montgrí
Ajuntament de Palafrugell
Ipep
Ajuntament de Calonge