CAP DE PERSONAL DE NETEJA
Oferta #240165
Categoria
Població:
Anys d'experiència
Descripció:
Acompanyar a totes les persones treballadores en el procés d’aprenentatge de les tasques pròpies del servei de neteja, coordinar amb direcció les gestions corresponents al bon funcionament i productivitat del servei de neteja i gestionar clients i proveïdors corresponents.
Experiència / Requisits sol·licitats
Es valorarà l'experiència en gestió d'equips i neteja.
Tasques:
Les seves funcions consisteixen en:
- Determinar i preparar el material i els productes necessaris en funció de les superfícies que s'han de netejar; realitzar la neteja temporal de sòls, mobiliari, lavabo, vidres i altres, aplicant les tècniques i productes més apropiats; comprovar i supervisar que el resultat compleixi les condicions òptimes de neteja i higiene; preparar l'equip, revisar els seus diferents components assegurant el seu funcionament i la reposició del material i productes necessaris.
- Realitzar les acollides i explicar els procediments corresponents al lloc de treball (funcionament de maquinària, explicació de materials i productes per cada tasca...)
- Supervisar que les persones treballadores utilitzen la roba i EPI’s entregats corresponent al seu lloc de treball
- Explicar i fer seguiment, de que totes les persones treballadores segueixen les diferents instruccions que s’encomanin (de Clients, de direcció, de SSL, etc)
- Reorganitzar els horaris de treball i substitucions en coordinació amb direcció
- Supervisar que les tasques diàries de les persones treballadores, es realitzen de forma correcta
- Acompanyar en l’execució de les tasques pròpies del lloc de treball, fomentant l’autonomia de cada persona, segons habilitats
- Realitzar el seguiment de les jornades laborals i el compliment del registre horari.
- Treballar de forma coordinada amb la resta d’oficials (necessitats de vehicles, compres conjuntes de material i/o eines, suport puntual en cas de necessitat, ...)
- Tenir cura de tots els estris i informar a direcció si hi hagués algun problema o deteriorament
- Realitzar el seguiment de l’estoc diàriament
- Dinamitzar el servei, detectant necessitats i oportunitats
- Contactar amb diferents clients per coordinar i executar tasques i incidències
- Treballar amb Direcció els pressupostos del servei, per optimitzar i millorar recursos
- Realitzar les tasques necessàries, per al bon funcionament del servei (organització i execució)
- Complir la Normativa legal i legislació vigent en matèria ambiental
- Complir tots els procediments en matèria de Qualitat
- Responsabilitzar-se de disposar de tot el material necessari per desenvolupar la seva feina, sense necessitat de compres imprevistes
- Supervisar l’atenció que es dona per part de totes les persones treballadores als clients
- Donar resposta als clients (Incidències i reclamacions)
- Registrar les tasques en el document corresponent.