MONITORS/ES COLÒNIES D'ESTIU

Monitor/a lleure

Oferta #240168

Data de publicació: 09/07/2024

Categoria

Educació / Formació / Oci - Monitor/a lleure

Població:

Palamós

Anys d'experiència

1 any

Descripció:

Vols treballar com a monitor/a de lleure a una de les nostres Cases de Colònies durant la temporada d'estiu d'aquest any 2024? A Rosa dels Vents hem iniciat la recepció de candidatures per formar part de l'equip de monitors/es durant l'estiu! Com a monitor t'encarregaràs d'acompanyar a un grup de nens, nenes i/o joves durant estades d'aproximadament una setmana, realitzant activitats de tot tipus (esportives, jocs, balls, manualitats....) i assegurant-te que els i les participants s'emporten una experiència per tota la vida.

Experiència / Requisits sol·licitats

-Disponibilitat total per poder dormir al centre els dies de feina. - Experiència prèvia en campaments o colònies, esplais, CAU o altres activitats dins el lleure. - Titulació de monitor/a de lleure o altres que convalidin (CFGS esports, animació sociocultural...). - Disponibilitat immediata

Tasques:

- Execució del programa d'activitats. - Atenció als/les nens/es i adolescents - Preparació del material necessari per realitzar les activitats. - Cura del material. - Fer complir la normativa interna. - Motivar i cohesionar el grup de nens/es.

Vehicle propi:

No

Carnet de conduir

No

Carnet de conduir

Sou mensual:

1.200 - 1.500 €

Jornada laboral:

Jornada completa partida

Tipus del contracte:

6 mesos

Idiomes

Nivell d'Informàtica

Nivell usuari

Altres ofertes similars

Professional de l’Activitat Física i l’Esport - Fisioterapeuta

15/02/2025
Població: La Bisbal d'Empordà

MONITOR/A PER CASAL DE CUINA

18/02/2025
Població: Vall-llobrega
Ajuntament de Pals
Ajuntament de Torroella de Montgrí
Ajuntament de Palafrugell
Ipep
Ajuntament de Calonge