Tècnic/a de suport del servei d'aigua potable.
Oferta #240023
Categoria
Població:
Anys d'experiència
Descripció:
Aigües de Catalunya precisa incorporar una persona preferentment amb experiència en la gestió de serveis municipals d’abastament d’aigua potable per la seva immediata incorporació a la comarca del Baix Empordà (Girona). Formarà part del Departament Tècnic d’un sistema d’abastament en alta que dona serveis a molts municipis de la Costa Brava Centre.
Experiència / Requisits sol·licitats
Titulació:
• Titulats en Eng. Industrial, Eng. Civil, Graduats en Química, Biologia, o similar. Experiència: Es valorarà:
• Experiència en la gestió de serveis públics.
• Experiència en sistemes de gestió integrada. Altres:
• Valorable: Coneixements de tractaments d’aigua, presa de mostres i normativa de qualitat d’aigua.
• Valorable: Coneixement hidràulics i materials.
• Valorable: Coneixements en tràmits i gestions amb l’administració pública.
• Imprescindible: Domini de l'idioma català i domini de les aplicacions d'ofimàtica de el paquet Microsoft.
• Imprescindible: Carnet de conduir B1.
Tasques:
Funcions:
• Col·laborar en els processos de planificació, disseny i redacció dels projectes que afectin al servei d’abastament.
• Col·laborar en l'elaboració d’informes, projectes o plans directors.
• Controlar els paràmetres tècnics del servei per garantir la continuïtat en el proveïment i la qualitat de l'aigua.
• Portar a terme el seguiment de la planificació i control de costos.
• Elaborar pressupostos.
• Optimitzar els costos d'explotació.
• Realitzar el seguiment in-situ de la correcta execució de projectes o obres.
• Organitzar i dirigir a l'equip de persones sota la seva responsabilitat.
• Implantar i liderar els sistemes de gestió de les normes ISO 9.001, 14.001, 14.064, 22.000, 45.001, 50.001,... Assegurant la millora contínua: liderant la millora i homogeneïtzació dels procediments; definint i fent seguiment als indicadors; assegurant la correcta anàlisi de causes de les no conformitats, establint de les accions apropiades, la seva execució i tancament; seguiment d'objectius; transposant a la resta de plantes les millores detectades en qualsevol d'elles; liderar la correcta definició dels procediment alineant-los amb els objectius de l'empresa i interactuant amb totes les parts interessades.
• Disponibilitat telefònica i/o presencial fora de l’horari habitual.