1 CAMBRER/A HABITACIONS
Oferta #250738
Categoria
Població:
Anys d'experiència
Descripció:
A Escampa Hotels t’estem buscant!
La teva passió és el tracte amb les persones i l’hospitalitat? Si és així, a Escampa Hotels estem buscant CAMBRER/A DE PISOS per als nostres hotels, situats a la Costra Brava.
PER QUÈ TREBALLAR A ESCAMPA HOTELS COM A CAMBRER/A DE PISOS?
Ubicació inigualable: envoltat per la bellesa de la Costa Brava, a peu de platja, amb vistes al mar.
Projecte en creixement: formaràs part d’un hotel aportant el teu talent des de l’inici i marcant la diferència en un equip apassionat i compromès.
Cultura de desenvolupament i aprenentatge: pla de formació contínua dissenyat perquè desenvolupis les teves habilitats i creixis professionalment en el món del turisme.
Equip compromès amb l’excel·lència: treballaràs amb un grup que valora la proactivitat i l’òptima experiència del client.
QUÈ T’OFERIM?
-
Contracte fix discontinu.
-
5 dies de treball i 2 dies seguits de descans a la setmana.
-
El dia del teu aniversari és festa, perquè és el teu gran dia i et mereixes gaudir-lo com vulguis.
-
Sou a partir de 1.533 € bruts/mensuals.
-
Descomptes als hotels del grup.
-
Descomptes en productes per a la llar, electrodomèstics, tecnologia, viatges, assegurances…
-
Pla de formació per potenciar les teves habilitats i desenvolupar-ne de noves.
Si estàs buscant un gran repte en la teva carrera professional que et permeti créixer i desenvolupar-te, no dubtis a inscriure’t a l’oferta.
No t’ho pensis més i uneix-te a Escampa Hotels, tenim ganes de conèixer-te JA!
Experiència / Requisits sol·licitats
- Mínim 1 any d'experiencia.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
- Disponibilitat horària: 40 hores setmanals.
- Habilitats requerides: persona organitzada, metòdica, disciplinada, perfeccionista, col·laboradora, amable en el tracte, amb capacitat per anticipar-se a les demandes del client…
Tasques:
- Neteja de les habitacions i de les àrees comunes.
- Informar el client sobre el compliment de les normes internes de l’hotel i sobre les normes legals, si fos necessari.
- Atendre les supervisons especificades al check-list de tasques per torn.
- Mantenir l’ordre i el manteniment general de l’office de treball i dels carretons de neteja.
- Informar sobre l’estat de l’hotel (habitacions i àrees comunes) i comunicar immediatament les possibles incidències a la persona responsable.
- Complir els processos i les feines de treball establerts per l’hotel i documentar totes les operacions d’acord amb el suport específic.